مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-30اقتصادي

چرا بانک ها تعطیل نمی شوند؟/ بانک وقتی باز است، نمی تواند چک را برگشت نزند


احتمالاً یکی از دلایلی که با تعطیلی بانک ها مخالفت می شود، تعهداتی است که بین مردم برای امور تجاری وجود دارد و برخی از فعالان اقتصادی نیز تعهدات خارجی دارند که باید از طریق بانک ها امور خود را پیش ببرند.

- درحالی با شیوع کرونا و تعطیلی ادارات دولتی و اصناف، درخواست بانک ها برای تعطیلی شعب بانکی از ستاد ملی کرونا رد شده است که برخی استانداری ها از کارمندان بانک ها خواسته اند که نایلون ها را نیز از باجه ها بردارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، همزمان با دور جدید شیوع گسترده ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با کرونا با ابلاغ سیاست های جدید و اعمال محدودیت ها در رفت وآمدها، تصمیم به تعطیلی ادارات دولتی و بخش خصوصی و اصناف گرفت.

بر همین اساس نیز از اول آذرماه محدودیت های کرونایی در کشور اجرایی شد و از هشتم آذرماه نیز با تصمیم دولت، تمام ادارات دولتی به مدت یک هفته تعطیل شدند.

تعطیلی ادارات دولتی، اصناف و.

درحالی ادامه دارد که شبکه بانکی بدون هیچ تعطیلی باید مانند قبل کرونا به فعالیت خود ادامه دهد؛ البته قبل از اعمال محدودیت های جدید کرونایی، کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی و شورای هماهنگی بانک ها در دو نامه جداگانه خطاب به فرمانده و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار تعطیلی دوهفته ای بانک ها شده بودند ولی جوابی به این نامه ها دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بانک ها تعطیل نمی شوند؟/ بانک وقتی باز است، نمی تواند چک را برگشت نزند

چرا بانک ها تعطیل نمی شوند؟/ بانک وقتی باز است، نمی تواند چک را برگشت نزند