مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-30سياسي

توضیحات کمالوندی درباره طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در کمیسیون انرژی


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور سخنگوی سازمان انرژی اتمی و بحث و بررسی پیرامون طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از حضور سخنگوی سازمان انرژی اتمی و بحث و بررسی پیرامون طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا، در تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس، بیان کرد: در این جلسه که میزبان دکتر کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی بودیم، آخرین تحولات جاری در کشور به خصوص طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران - که دو فوریت آن در صحن علنی مجلس به تصویب رسیده بود و کلیات و جزییات آن نیز در روز گذشته در کمیسیون امنیت ملی مصوب شد- مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: آقای کمالوندی نکاتی را به صورت کلی در این زمینه مطرح و توضیحاتی نیز در خصوص مواد 1 تا 5 این طرح ارائه کردند.

اعضای کمیسیون نیز نظرات خود را در خصوص این طرح مطرح کردند و نسبت به اینکه مواد این طرح که مربوط به مباحث فنی حوزه هسته ای می باشد اما در کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار نگرفته است، اعتراض داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات کمالوندی درباره طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در کمیسیون انرژی

توضیحات کمالوندی درباره طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در کمیسیون انرژی