مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:402020-11-30اجتماعي

شهروندان بسته های شن و نمک را بیهوده استفاده نکنند


معاون خدمات شهری شهرداری کرج از جانمایی و استقرار مخازن ماسه و نمک در سطح شهر با هدف آمادگی برای مقابله با بارش های احتمالی روزهای آینده خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون خدمات شهری شهرداری کرج از جانمایی و استقرار مخازن ماسه و نمک در سطح شهر با هدف آمادگی برای مقابله با بارش های احتمالی روزهای آینده خبر داد.

علی اصغر همتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب و مقابله در مواقع بحرانی بارش برف، مخازن ماسه و نمک در سطح شهر تعبیه شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کیسه های شن و نمک در داخل مخازن مخصوص و مناسب در معابر شیب دار و در معرض دید و دسترس شهروندان قرار داده شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرند.

معاون خدمات شهری گفت: شهرداری کرج آمادگی کامل به منظور مقابله با رخدادهای جوی در مواقع بحرانی و بارش برف را دارد و بنا به دستور شهردار در این خصوص تمهیدات لازم صورت گرفته و ماشین آلات و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز در عملیات زمستانی تهیه و در اختیار مناطق دهگانه قرار دارد.

همتی در ادامه با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی استفاده بهینه از این امکانات خاطر نشان کرد: مخازن مخصوص همراه با کیسه های شن و نمک در مناطق و معابر اصلی و شیب دار شهر جانمایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان بسته های شن و نمک را بیهوده استفاده نکنند

شهروندان بسته های شن و نمک را بیهوده استفاده نکنند