مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-30اقتصادي

سه مرکز مهارت آموزی بانوان به بهره برداری رسید


مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه دو، با هدف حمایت از اقتصاد خانواده زنان سرپرست خانوار به بهره بردرای رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یوسف مزارعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو، با اشاره به نقش مهم مهارت آموزی در رونق اشتغال و کارآفرینی، گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای سیاست های شهرداری تهران درحمایت از اقشار آسیب پذیر، با نگرشی جامع به فرایند توانمندسازی به عنوان یک فرایند مستمر و پایدار، اقدام به تجهیز و راه اندازی مراکز مهارت آموزی کوثرکرد.

وی افزود: مراکز مهارت آموزی کوثر منطقه با رویکرد اجتماعی و اقتصادی با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در حوزه های تولید کالای خواب، حجاب برتر و هنرهای دستی به فعالیت می پردازد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو افزود: با بهره برداری از مرکز مهارت آموزی کوثر ظرفیت اشتغال برای 15 نفر از بانوان سرپرست خانوار مطابق با قوانین وزارت کار فراهم شده است و تعدادی از بانوان که شرایط حضور دراین مراکز ندارند به صورت کار درمنزل با این مجموعه همکاری می کنند.

وی افزود: در تداوم برنامه های حمایتی مدیریت شهری برای زنان سرپرست خانوار، نخستین مجتمع روان شناسی و مشاوره ای شهر تهران که خدمات ویژه ای به زنان سرپرست خانواده ارائه می کنددر منطقه دو راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه مرکز مهارت آموزی بانوان به بهره برداری رسید

سه مرکز مهارت آموزی بانوان به بهره برداری رسید