مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-30اقتصادي

کودهای شیمیایی طبق برنامه در سراسر کشور توزیع می شود


مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: توزیع کودهای شیمیایی طبق برنامه در سراسر کشور در حال انجام است و نگرانی خاصی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی در خصوص آخرین وضعیت توزیع کودهای شیمیایی در کشور، اعلام کرد: مطابق برنامه ابلاغی وزارت متبوع و به میزانی که در جداول توزیع مشخص شده است تأمین و توزیع کودهای اوره، فسفاته و پتاسه در استان های سراسر کشور انجام می شود و بر این اساس هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

لذا کشاورزان در سراسر کشور برای تأمین کود مورد نیاز خود طبق رویه جاری اقدام و برای دریافت سهمیه خود به کارگزاری منطقه خود مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس از ابتدای سال 99 تاکنون بیش از یک میلیون و 600 هزار تن کود اوره در استان های سراسر کشور توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در خصوص کودهای فسفاته و پتاسه نیز گفت: هم اکنون بیش از 100 هزار تن ذخیره استراتژیک کودهای مذکور را داریم و در تمامی استان ها به میزان کافی از این کودها موجود بوده و برای مصرف در اختیار کشاورزان زحمتکش قرار دارد.

وی اظهار امیدواری کرد این تلاش منجر به افزایش کمی و کیفی تولید محصولات کشاورزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودهای شیمیایی طبق برنامه در سراسر کشور توزیع می شود

کودهای شیمیایی طبق برنامه در سراسر کشور توزیع می شود