مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-30سياسي

بررسی نحوه اجرای سند آمایش آموزش عالی در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی نحوه اجرای سند آمایش آموزش عالی کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که در این جلسه تاکید شد که تجمیع دانشگاه ها باید بنا بر تصمیم کمیته متشکل از کمیسیون آموزش و وزارت امور و با حضور نمایندگانی از استان ها صورت گیرد.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی نحوه اجرای سند آمایش آموزش عالی کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که در این جلسه تاکید شد که تجمیع دانشگاه ها باید بنا بر تصمیم کمیته متشکل از کمیسیون آموزش و وزارت امور و با حضور نمایندگانی از استان ها صورت گیرد.

احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در این جلسه معاون پژوهشی وزیر علوم به ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت پرداخت، سپس نحوه اجرای سند آمایش آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به تعدد مراکز دانشگاه ها وزارت علوم به سمت آمایش و تجمیع آنها در برخی استان ها رفتند که این رویکرد با اعتراض نمایندگان روبرو شده است.

وی توضیح داد: با تجمیع و الحاق برخی از دانشگاه ها ردیف بودجه آن دانشگاه حذف شده یا اینکه وضعیت دانشگاه همچون گذشته مطلوب نیست.

این موارد باعث اعتراض نمایندگان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه اجرای سند آمایش آموزش عالی در کمیسیون آموزش

بررسی نحوه اجرای سند آمایش آموزش عالی در کمیسیون آموزش