مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-30سياسي

کمبودهای نیروی انتظامی خراسان شمالی طی یک هفته بررسی و حل شود


استاندار خراسان شمالی با اشاره به کاستی های فراوان در نیروی انتظامی خراسان شمالی، گفت: تمام دستگاه ها مشارکت کنند تا طی یک هفته تمام مشکلات نیروی انتظامی خراسان شمالی بررسی و حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه ستاد طرح مشارکت مردم در توسعه امنیت عمومی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این ستاد برای سیاستگذاری، راهبری و نظارت حوزه مشارکت مردم در توسعه امنیت عمومی است و بحث مشارکت ها باید در مجمع خیرین استان و شهرستان ها پیگیری شود.

استاندار خراسان شمالی بر مشارکت دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات حوزه نیروی انتظامی استان تاکید کرد و گفت: تا یک هفته آینده طی نشستی با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اوقاف، شهرداری ها و شوراهای شهر، راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر سازمان ها مباحث و مشکلات ناجا بررسی و حل شود.

وی با اشاره به کاستی های نیروی انتظامی استان، افزود: این نداشته ها جمع بندی شود تا در قالب تفاهم نامه های که بین وزارت کشور و فرماندهی نیروی انتظامی منعقد شده است با سرعت بیشتری کمبودها تأمین شود.

شجاعی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عمومی صرفاً مادی نیست، گفت: در اساسنامه ستاد طرح مشارکت مردم در توسعه نظم و امنیت عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودهای نیروی انتظامی خراسان شمالی طی یک هفته بررسی و حل شود

کمبودهای نیروی انتظامی خراسان شمالی طی یک هفته بررسی و حل شود