مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-30سياسي

در شرایط بحرانی اهواز، وقت پاسکاری نیست


رییس شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت آبگرفتگی شهر در پی بارندگی های اخیر، گفت: در شرایط بحرانی، وقت پاسکاری بین دستگاه ها نیست و شورا دست یاری و همکاری به سوی همه دستگاه ها دراز می کند.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت آبگرفتگی شهر در پی بارندگی های اخیر، گفت: در شرایط بحرانی، وقت پاسکاری بین دستگاه ها نیست و شورا دست یاری و همکاری به سوی همه دستگاه ها دراز می کند.

عبدالزهرا سنواتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتفاقات رخ داده در اهواز پس از بارندگی اظهار کرد: شورای شهر هر آنچه که در چارچوب وظایف خود اعم از سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت بوده است را در طول این مدت و خصوصا یک سال اخیر در رابطه با موضوع آب های سطحی در کمیسیون عمران و کمیته آب های سطحی انجام داده است.

وی افزود: با توجه به ترکیبی بودن شبکه فاضلاب و آب های سطحی، شورای شهر اهواز پا را فراتر از وظایف قانونی نهاده و جلسات هماهنگی فراوان و پیگیری های متعدد بالادستی را نیز در دستور کار خود قرار داده بود این در حالی است که شورا یک نهاد اجرایی نیست.

رییس شورای شهر اهواز گفت: اکنون موقع بهره برداری برای تسویه حساب های سیاسی نیست که یک عده پیکان انتقادات را صرفا به سمت شورا بگیرند و از نهادهای اصلی و متولی غافل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط بحرانی اهواز، وقت پاسکاری نیست

در شرایط بحرانی اهواز، وقت پاسکاری نیست