مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-30سياسي

پیام تسلیت نهادهای استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری زاده


مختلف در استان مرکزی ترور شهید فخری زاده دانش آموخته کارشناسی فیزیک در دانشگاه اراک را تسلیت گفته و بر لزوم پاسخ قاطع به این اقدام ننگین تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، بسیج اساتید حوزه علمیه اراک با صدور پیامی به مناسبت شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای دکتر (مدظله العالی) می باشد یعنی پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید عزیزمان در تمام بخش هایی که وی بدان اشتغال داشته در اولویت قرار داده و هر چه سریع تر به سرانجام برسانند.

محکوم کردن ترور شهید فخری زاده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز با صدور پیامی این اقدام ننگین دشمنان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: ترور کوردلانه و ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی کشور سردار شهید حاج محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بار دیگر دشمنی و خباثت بدخواهان این ملت و نظام را برملا کرد که برای دستیابی به اهداف و توطئه های شوم خود، شخصیت های دانشمند و علمی را ترور و به شهادت می رسانند.

این پیام می افزاید: پرورش و تقدیم شهدای بزرگ، مهم ترین نشانه حقانیت انقلاب و مؤید درستی راهی است که جمهوری اسلامی در پیش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نهادهای استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری زاده

پیام تسلیت نهادهای استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری زاده