مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-30اقتصادي

برخورد با ارائه بازی های تغییر یافته ایرانی


درگاه های عرضه کننده بازی های رایانه ای، برای جمع آوری و حذف بازی های غیر مجاز و تغییر یافته (مادسازی شده MOD)، تا پایان آذر ماه 1399 فرصت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، عقیل منصوری معاون نظارت بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اعلام این خبر گفت: از آنجا که به واسطه نشر کپی های غیر قانونی بازی ها (اصطلاحاً بازی قفل شکسته) تولیدکنندگان و عرضه کنندگان متضرر می شوند، با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی، از ابتدای دی ماه 1399 با عرضه کنندگان بازی هایی که در آنها با ایجاد هرگونه تغییرات و تقلب، حق پدیدآورنده برای ورود، پیشرفت و .

ضایع شده باشد، برخورد خواهد شد.

معاون نظارت بنیاد در ادامه افزود: از آنجا که درآمد بازی های تولید ملی، از فروش و هیجان رقابت این نرم ‎افزار ها و ابزار های داخلی آن تأمین می گردد، عرضه کنندگانی که نسخه های تغییر یافته بازی های دارای پروانه انتشار را عرضه می کنند، علاوه بر آن که با همراهی سایر نهاد های نظارتی از دسترس خارج می شوند، مشمول برخوردهای قانونی مرتبط نیز خواهند گردید.

وی همچنین تصریح کرد: ارائه نسخه ‎های تقلبی بازی های برخط و استفاده افراد متخلف از این بازی ها و حساب های کاربری مربوطه، ضرر های هنگفتی به صنعت بازی های رایانه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با ارائه بازی های تغییر یافته ایرانی

برخورد با ارائه بازی های تغییر یافته ایرانی