مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-30فرهنگي

عباس کیارستمی متهم می شود!


نیکی کریمی در مطلبی که در سوگ کامبوزیا پرتوی نوشت، عباس کیارستمی را در مظان اتهاماتی قرار داد که سالیان سال به صورت در گوشی مطرح بودند.

- نیکی کریمی در مطلبی که در سوگ کامبوزیا پرتوی نوشت، عباس کیارستمی را در مظان اتهاماتی قرار داد که سالیان سال به صورت در گوشی مطرح بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروندآنلاین نوشت: عباس کیارستمی متهم می شود! درگذشت کامبوزیا پرتوی بازتاب زیادی در بین رسانه ها و سینماگران این سرزمین داشت.

با این حال گمان نمی رفت این اتفاق ناگوار باعث شود عباس کیارستمی در مظان اتهاماتی قرار گیرد که با این که سالیان سال به صورت در گوشی مطرح می شد، اما حداقل بعد از درگذشت استاد به حاشیه رانده شده بودند.

اما این اتفاق رخ داد و درگذشت کامبوزیا پرتوی دور جدیدی از تهاجمات رسانه ای را به عباس کیارستمی، پنجاه ماه بعد از مرگش، کلید زد.

آغاز ماجرا اتهامات کیارستمی را نیکی کریمی کلید زد.

بازیگر و کارگردانی که در مطلبی که در سوگ درگذشت کامبوزیا پرتوی نوشت، از او به عنوان نویسنده فیلمنامه خانه دوست کجاست یکی از پرافتخارترین فیلم های تاریخ سینمای ایران و سازنده اش عباس کیارستمی یاد کرد؛ موضوعی که یادآور یکی از قدیمی ترین پرونده های حاشیه در سینمای ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس کیارستمی متهم می شود!

عباس کیارستمی متهم می شود!