مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-30اقتصادي

بومی سازی والوهای استراتژیک در مجتمع فولاد سبا


کارشناس تعمیرات مکانیک و هیدرولیک مجتمع فولاد سبا از بومی سازی والوهای استراتژیک در مجتمع فولاد سبا در راستای خودکفایی و رفع وابستگی به تولیدات خارجی در صنعت کشور خبر داد.

- ایسنا/اصفهان کارشناس تعمیرات مکانیک و هیدرولیک مجتمع فولاد سبا از بومی سازی والوهای استراتژیک در مجتمع فولاد سبا در راستای خودکفایی و رفع وابستگی به تولیدات خارجی در صنعت کشور خبر داد.

مرتضی حمزه زاده با اعلام خبر بومی سازی والوهای استراتژیک سرو والو و پرپرشنال والو، با اشاره به اینکه این دستاورد با همکاری مدیریت و کارشناسان مجتمع فولاد سبا و شرکت سامان صنعت پویا ناطق شکل گرفت، اظهار کرد: نکته حائز اهمیت این است که ساخت حساس ترین نوع والوهای کنترل هیدرولیکی در انحصار شرکت های MOOG آمریکا و REXROTH آلمان بود، اما اکنون در کشور بومی سازی شده و این موفقیت گامی در مسیر خودکفایی ملی است.

وی افزود: سرو والوها و پرپرشنال والوها از دقت و حساسیت زیادی برخوردارند و در صنعت هیدرولیک کاربرد فراوان و گسترده ای دارند؛ به همین دلیل در تولید فولاد بسیار مهم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناس تعمیرات مکانیک و هیدرولیک مجتمع فولاد سبا با اشاره به تحریم های چند سال گذشته و نیاز خط تولید به این نوع والوهای هیدرولیکی، گفت: کارشناسان فولاد سبا با همکاری شرکت های داخلی بر آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی والوهای استراتژیک در مجتمع فولاد سبا

بومی سازی والوهای استراتژیک در مجتمع فولاد سبا