مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-30سياسي

قرارگاه های محله مسجدمحور در استان سمنان راه اندازی می شود


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز هم مساجد از سیل و زلزله تا ویروس منحوس کرونا در میدان هستند و قرارگاه های محله مسجدمحور در استان سمنان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سردار حمید دامغانی در جلسه قرارگاه محله مسجدمحور بسیج مساجد و محلات سپاه شاهرود در دفتر امام جمعه این شهر، با بیان اینکه مجموعه های شهرستانی با روحیه جهادی و تفکر بسیجی امور را پیش می برند، اظهار کرد: قرارگاه محله مسجدمحور باید شکل واقعی به خود بگیرد و مسجد به مسجد دنبال شود تا قرارگاه های مسجد محله محور به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه مساجد نقشی اساسی را در دوران انقلاب ایفا کردند و نقش بارز و کلیدی مساجد در دوران دفاع مقدس مشاهده شده است، گفت: در اوج جنگ و نظام نوپای اسلامی، مساجد به مراکز پشتیبانی جنگ تبدیل شدند و در اعزام نیرو و جمع آوری کمک در حوزه های مختلف اثرگذار بودند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: امروز هم مساجد از سیل و زلزله تا ویروس منحوس کرونا در میدان هستند و بخشی از مساجد به محلات خدمت رسانی، ساماندهی کمک های مؤمنانه، پیشگیری و درمان تبدیل شدند.

دامغانی خاطرنشان کرد: در طول بیش از 40 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، همیشه روحانیت در عبور دادن نظام و انقلاب از مشکلاتی که داشته، پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه های محله مسجدمحور در استان سمنان راه اندازی می شود

قرارگاه های محله مسجدمحور در استان سمنان راه اندازی می شود