مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-30حوادث

بازداشت عوامل شکار یک خرس قهوه ای


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 نفر متهم به شکار یک قلاده خرس قهوه ای در استان شناسایی شدند که هم اینک یک نفر از آنها دستگیر و 2 نفر دیگر متواری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سید اسد الله هاشمی اظهار داشت: روز گذشته (هشتم آذر ماه) در ساعت 12 ظهر، صدای شلیک 3 تیر از نوع گلوله زنی، توجه مامورینی را که مشغول گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنا بودند به خود جلب می کند.

وی افزود: مأموران ضمن برقراری تماس تلفنی با واحد فرماندهی در ستاد با استفاده از دوربین چشمی به رصد و پایش محل تیراندازی پرداختند.

هاشمی بیان کرد: اکیپی از ستاد به منطقه اعزام شدند و پس از 3 ساعت دوربین کشی و رصد منطقه، مأمورین موفق می شوند سه نفر متخلف را که بدون هماهنگی با مأمورین یگان حفاظت وارد منطقه شده بودند را در همان محل شناسایی کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پس از حدود 4 ساعت تلاش و پیاده روی در منطقه، مأمورین یک نفر از آنها را دستگیر می کنند و دو نفر دیگر از آنها موفق به فرار می شوند.

هاشمی ابراز داشت: پس از دستگیری متهم، مأمورین به جست وجو در منطقه شنیده شدن صدای شلیک پرداختند که متأسفانه لاشه یک قلاده توله خرس قهوه ای حدود 3 ساله با جنسیت نر که با شلیک گلوله از پای درآمده بود را کشف نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عوامل شکار یک خرس قهوه ای

بازداشت عوامل شکار یک خرس قهوه ای