مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-30ورزشي

مجبورم به عمان بروم/هیچگاه قدر داشته های خود را نمی دانیم


بازیکن هرمزگانی اسبق تیم ملی ایران و استقلال تهران گفت: وقتی می بینیم در فوتبال هرمزگان هیچ توجهی نمی شود و هرچه می گوییم گوش شنوایی وجود ندارد مجبور به رفتن به عمان هستم.

- ایسنا/هرمزگان بازیکن هرمزگانی اسبق تیم ملی ایران و استقلال تهران گفت: وقتی می بینیم در فوتبال هرمزگان هیچ توجهی نمی شود و هرچه می گوییم گوش شنوایی وجود ندارد مجبور به رفتن به عمان هستم.

عباس سرخاب، ستاره اسبق تیم استقلال تهران به عنوان جدیدترین لژیونر فوتبال ایران اما در مقام سرمربی راهی عمان می شود تا هدایت تیم نادی جعلان این کشور را در رقابت های لیگ دسته اول عمان برعهده بگیرد.

سرخاب در گفت و گو با ایسنا، افزود: در صحبت هایی که با مسئولان باشگاه جعلان صورت گرفت برنامه ای سه ساله برای این تیم ترسیم و برنامه ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه در تلاشیم در برنامه ای سه ساله این به لیگ برتر عمان صعود کند و در سطح نخست این کشور توپ بزند، تصریح کرد: با صحبت های صورت گرفته با مدیرعامل باشگاه فصل به فصل پیش می رویم و در این راه با برنامه ریزی اصولی سعی داریم به هدف اصلی خود برسیم.

سرخاب با اشاره به اینکه رقابت های لیگ یک عمان با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی برگزار می شود، اضافه کرد: نگاه مسئولان باشگاه جعلان به داشته های خود است و با سرمایه گذاری بر روی نیروهای بومی چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجبورم به عمان بروم/هیچگاه قدر داشته های خود را نمی دانیم

مجبورم به عمان بروم/هیچگاه قدر داشته های خود را نمی دانیم