مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:302020-11-30سياسي

عبور از گردنه کرونا نیازمند فرهنگسازی و ایجاد نشاط


طرح شهید سلیمانی با هدف استفاده از ظرفیت های روستاها و محله ها همچنین ایجاد نشاط و امید در روستاها با همکاری دهیاران و اعضای شورا در بخش گل تپه اجرا می شود.

- ایسنا/همدان طرح شهید سلیمانی با هدف استفاده از ظرفیت های روستاها و محله ها همچنین ایجاد نشاط و امید در روستاها با همکاری دهیاران و اعضای شورا در بخش گل تپه اجرا می شود.

این روزها دست اندرکاران اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اجرای برنامه هایی در فضای مجازی سعی دارند از همه ظرفیت های موجود در روستاها برای آموزش و ترویج برنامه های مذهبی در خدمت مردم باشند.

دعا و توسل، ترویج هشتگ های مناسب، تولید محتوا پیرامون دعا و استغفار، آموزش همگانی شامل استفاده از ظرفیت های بومی- محلی، تبلیغ سامانه های مناسب ملی به ویژه 4030، تولید محتوای سرگرمی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان و ترویج در فضای مجازی، هماهنگی مساجد و نیروهای مردمی برای افزایش جریان های همدلی از جمله برنامه های اداره تبلیغات اسلامی در فضای مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ در برنامه روستا گردی و حضور در روستاهای بخش گل تپه علاوه بر دیدار با مداحان روستاها که در راستای طرح جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، در جمع روستاییان حاضر شد و درباره ضرورت بهره گیری از فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از گردنه کرونا نیازمند فرهنگسازی و ایجاد نشاط

عبور از گردنه کرونا نیازمند فرهنگسازی و ایجاد نشاط