مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-30اجتماعي

لغزنده بودن سطح جاده های مازندران/ تعداد خودروهای برگشتی به 28000 دستگاه رسید


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به لغزنده بودن سطح جاده های شمال گفت: از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد تاکنون 28هزار دستگاه از سطح محورهای مازندران برگشت داده شد.

- علیرضا قدمی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای شمال به صورت عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی شاهد بارش برف در ارتفاعات محورهای مازندران بودیم که سطح راه های استان را لغزنده کرد.

رییس پلیس راه مازندران اضافه کرد: باتوجه به شرایط پیش رو تاکید ما به همه پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای استان مازندران است.

این مسؤول با اعلام اینکه طرح ممنوعیت تردد خودروها در محورهای شمال کماکان ادامه دارد، افزود: از آغاز اجرای طرح یعنی یکم آذر ماه امسال تاکنون بیش از 28هزار خودرو برگشت و بیش از 6 هزار خودرو هم در محورهای مواصلاتی و جاده های درون شهری و برون شهری جریمه شدند.

قدمی خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش نیز در همه ایام به ویژه در محورهای کوهستانی استان مازندران وجود دارد که تاکید ما به همه رانندگان توجه به توصیه ها و هشدارهای پلیس و پرهیز از توقف در مناطق پرخطر است.

وی با هشدار در ارتباط با پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران، گفت: مرکز کنترل پلیس راه با شماره تلفن های 21824420 و 21824434با پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزنده بودن سطح جاده های مازندران/ تعداد خودروهای برگشتی به 28000 دستگاه رسید

لغزنده بودن سطح جاده های مازندران/ تعداد خودروهای برگشتی به 28000 دستگاه رسید