مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-30اقتصادي

315میلیارد ریال صرف اشتغال مددجویان بهزیستی ایلام می شود


رییس اداره اشتغال، مسکن و موسسات خیریه اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: امسال در مجموع 315میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان زیر پوشش هزینه خواهد شد.

- ایسنا/ایلام رییس اداره اشتغال، مسکن و موسسات خیریه اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: امسال در مجموع 315میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان زیر پوشش هزینه خواهد شد.

مجید صابری در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مبلغ اعتبارات ملی اشتغال بوده که از محل بند ب تبصره 16 تخصیص و و در قالب تسهیلات به مددجویان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به 270 میلیارد ریال از این اعتبار به بانک های عامل برای پرداخت به مددجویان تخصیص داده شده است، گفت: میانگین تسهیلات پرداختی به مددجویان برای طرح های خوداشتغالی 400میلیون ریال و برای طرح های کارفرمایی 500 میلیون ریال است.

رییس اداره اشتغال، مسکن و موسسات خیریه اداره کل بهزیستی استان ایلام با بیان اینکه سهم اشتغال مددجویان زیر پوشش در سال جاری 850نفر بوده که امسال تاکنون 424 نفر از مددجویان برای دریافت این تسهیلات به بانکها معرفی شده اند، تصریح کرد: این تسهیلات به صورت قرض الحسنه با بازپرداخت هفت ساله بوده که برای ایجاد مشاغلی نظیر کسب و کار، کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و غیره در اختیار مددجویان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

315میلیارد ریال صرف اشتغال مددجویان بهزیستی ایلام می شود

315میلیارد ریال صرف اشتغال مددجویان بهزیستی ایلام می شود