مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-30فرهنگي

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی


معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید مهلت مشارکت در جشنواره تقدیر از افراد و گروه های مروج کتاب خوانی خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید مهلت مشارکت در جشنواره تقدیر از افراد و گروه های مروج کتاب خوانی خبر داد.

معصومه فرجی گفت: دبیرخانه ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب، مهلت مشارکت مروجان کتابخوانی در هفتمین دوره جشنواره تقدیر از افراد و گروه های مروج کتاب خوانی را تا 20 آذر تمدیدکرد.

معاون فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: فراخوان هفتمین دوره رقابت نیمه مهرماه منتشر شده بود و علاقه مندان تا آخر آبان ماه فرصت حضور در این رقابت بود که به دلیل استقبال فعالان و مروجان کتابخوانی مهلت حضور در رقابت تمدید شد.

فرجی تصریح کرد: فعالان ترویج کتابخوانی می توانند مستندات فعالیت هایشان برای شرکت در رقابت از این طرق ارسال شود؛پست الکترونیک moravejan.

ketab@gmail.

com همچنین آیدی تلگرام به نشانی @moravejan1399 همچنین برای کسب اطلاع بیشتر می تواند به وبگاه شبکه ترویج کتابخوانی به نشانی www.

bookpromotion.

ir و وبگاه تقدیر از مروجان کتابخوانی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی