مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-30اقتصادي

کاهش قاچاق کالا با ایجاد غرفه های خرده فروشی مرزی در سیستان وبلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: ایجاد غرفه های خرده فروشی مرزی در کنار رونق معیشت مرزنشینان کاهش قاچاق کالا و افزایش امنیت مرزها را به همراه خواهد داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: ایجاد غرفه های خرده فروشی مرزی در کنار رونق معیشت مرزنشینان کاهش قاچاق کالا و افزایش امنیت مرزها را به همراه خواهد داشت.

ماندانا زنگنه در کارگروه صادرات غیر نفتی استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد افزود: ایجاد غرفه های خرده فروشی در مناطق مرزی استان یکی از طرح های است که به میزان قابل توجهی در بهبود معیشت مرز نشینان و روستاییان منطقه کمک می کند و این موضوع نشان دهنده اهمیت بالای اجرای آن است.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت ها و محدودیت های مرزی برای عملیاتی شدن طرح باید فروشگاه هایی برای عرضه کالاهای مصوب کشور که ارائه آن ها، آن سوی مرزها ممنوعیتی ندارد در پایانه های مرزی ایجاد شود و متقاضیان خرید این اقلام از کشورهای همسایه دیگر بدون ورود به استان و کشور از محل همین فروشگاه ها اقلام مورد نیاز خود را تهیه کرده و مجدد به خاک کشورخود باز می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قاچاق کالا با ایجاد غرفه های خرده فروشی مرزی در سیستان وبلوچستان

کاهش قاچاق کالا با ایجاد غرفه های خرده فروشی مرزی در سیستان وبلوچستان