مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-30سياسي

آموزش و پرورش حیاط خلوت هیچ حزب و گروهی نیست


مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش حیاط خلوت هیچ حزب و گروهی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایرج بیت اللهی یکشنبه شب در حاشیه آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در جمع خبرنگاران افزود: بدون تردید آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه است و نقش محوری در ارتقاء همه شاخص ها دارد، لذا برای اینکه این مجموعه در مسیر برنامه های خود موفق شود، باید رویکرد برنامه های خود را مبتنی بر خرد جمعی و حضور فکری و اجرایی صاحبنظران و دلسوزان و پیشکسوتان این عرصه قرار دهیم.

وی تصریح کرد: آنچه که می تواند تعلیم و تربیت را در مسیر رشد و بالندگی قرار دهد پرهیز از خودرایی و تفکر سلیقه ای و دوری از یک جانبه گرایی و هرگونه تنگ نظری است چرا که آموزش و پرورش حیاط خلوت هیچ حزب و گروهی نیست و متعلق به مردم است.

به گفته وی، قطعاً اگر این مولفه نه در شعار که در عمل سرلوحه کار باشد، در فضای وحدت و همدلی و با کمک همه دلسوزان این عرصه می توان کارهای بزرگی را رقم زد و آموزش و پرورش استان را به جایگاه واقعی و شایسته آن ارتقا داد.

بیت اللهی در ادامه با تاکید بر استفاده از تجارب گذشته در جهت استمرار دستاوردها، خاطرنشان کرد: نباید چشم خود را بر واقعیت ها ببندیم و خدمات گذشته را نادیده بگیریم، چرا که آنچه تاکنون در این مجموعه حاصل شده است سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش حیاط خلوت هیچ حزب و گروهی نیست

آموزش و پرورش حیاط خلوت هیچ حزب و گروهی نیست