مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:152020-11-30اقتصادي

شاید آجیل شب یلدا نداشته باشیم


صنف آجیل و خشکبار هنوز نمی داند جزو گروه یک مشاغل است یا گروه دو،از سوی دیگر 20 روز به شب یلدا مانده و هنوز آجیل ها فرآوری نشده، اتحادیه هم اعلام کرده با شرایط فعلی نمی تواند قیمت آجیل شب چله را اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، موج سوم کرونا سبب شد که دولت برخی محدودیت ها برای تردد و فعالیت اصناف و اداره ها وضع کند و هر چقدر زمان بیشتر گذشت شدت این محدودیت ها بیشتر شد تا به امروز که 70 درصد اصناف در هفته دوم تعطیلی خود هستند و از این هفته نیز ادارات دولتی و سازمان ها نیز به آنها اضافه شدند.

با وجود فعالیت های اتاق اصناف تهران و ایران و مکاتبات آنها با ستاد ملی کرونا اما هنوز تصمیمات پشت درب های بسته توسط کارشناسان پشت میز نشین اتخاذ می شود و در کمتر جلسه ای از اصناف نظرخواهی و حتی مشورت گرفته می شود.

با وجود دسته بندی صنف های مختلف به سه گروه توسط بانک مرکزی و اعلام سیاست های حمایتی از 30 صنف گروه اول که بنا بر اعلام سازمان های دولتی بیشترین آسیب را دیده بودند اما در نهایت فقط وام 12 میلیونی آن هم به ازای هر کارگری که بیمه آن رد شده باشد اجرایی شد هر چند بسیاری از کاسب ها به دلیل طولانی بودن روند آن و کاغذ بازی ها عطای آن را به لقایش بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاید آجیل شب یلدا نداشته باشیم

شاید آجیل شب یلدا نداشته باشیم