مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 04:352020-11-30سياسي

شعار مجلس یازدهم تعامل با دولت است/ موضوع شفافیت همچنان در دستور کار مجلس


نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: آنچه بنده به عنوان یک نماینده در جریان هستم شعار اول مجلس «تعامل با دولت» است، مجلس دنبال مچ گیری نیست بلکه به دنبال دستگیری است.

- حسین خسروی اسفزار امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، در خصوص اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در کشور، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یکی از سه قوه و سه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اصل 57 قانون اساسی، بیان داشت: مجلس شورای اسلامی در ساختار نظام جمهوری اسلامی جایگاه و نقش بسیار با اهمیتی دارد تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: مجلس در رأس همه امور است .

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یکی از مواردی که می تواند این سخن امام(ره) را محقق بخشد نمایندگان مردم در مجلس هستند، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس می توانند به لحاظ مراعات اخلاق اسلامی و سیاسی، ارائه طرح های قوی و قوانین مستحکم و انجام وظیفه به نحو احسن در عمل حرف امام(ره) را محقق کنند.

دیگران باید در مورد عملکرد ما قضاوت کنند خسروی در خصوص عملکرد خود در مجلس یازدهم، مطرح کرد: هیچ وقت شخص نماینده نمی تواند به خود نمره بدهد و باید دیگرانی که رصد و قضاوت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار مجلس یازدهم تعامل با دولت است/ موضوع شفافیت همچنان در دستور کار مجلس

شعار مجلس یازدهم تعامل با دولت است/ موضوع شفافیت همچنان در دستور کار مجلس