مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 22:252020-11-29سياسي

فاصله زیاد سریال ها با الگوی خانواده ایرانی- اسلامی/ بی توجهی به پروژه نفوذ


بعضی از سریال ها با الگوی خانواده ایرانی- اسلامی فاصله زیادی دارند و در حال حاضر این خود باختگی از طریق فیلم ها و رسانه ها وارد خانواده های ما شده است.

- محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، خودباختگی که امروزه بخشی از خانواده ها به آن دچار شده اند را اخذ شده از فرهنگ غربی دانست و عنوان کرد که غربی ها به وسیله رسانه هایشان درون جامعه ایرانی نفوذ یافته اند، وی با ابراز تاسف از جریانی که برخی فیلم و سریال های داخلی را پیش می برد، ابراز کرد که صنعت فیلم سازی ما بیش از اینکه به دنبال فرهنگ سازی باشد، دغدغه مالی دارد.

صباغیان همچنین به اصلی ترین بحرانی که امروزه خانواده ایرانی با آن مواجه است، اشاره کرد و عنوان داشت: امروزه جامعه ما دچار یک پارادوکس شده؛ از یک طرف انقلاب اسلامی، شعارها و اصول انقلاب یک زندگی اسلامی  و دینی را به ما نوید می داده، از طرفی هم متاسفانه ارتباطات رسانه ای به شکل های مختلف باعث شده که فرهنگ غرب در کشور ما نفوذ کند.

ما می توانیم بخش های مثبت آن  را بگیریم و بخش های منفی را دفع کنیم.

ولی متاسفانه بعضی اوقات می بینیم بیشتر بخش های منفی را  جذب می کنیم و در مقابل فرهنگ اسلامی نوعی خود باختگی از خود نشان می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله زیاد سریال ها با الگوی خانواده ایرانی- اسلامی/ بی توجهی به پروژه نفوذ

فاصله زیاد سریال ها با الگوی خانواده ایرانی- اسلامی/ بی توجهی به پروژه نفوذ