مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 20:352020-11-29ورزشي

توقف قشقایی در خانه/ حرفهای سرمربیان


تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از اینکه در هفته نخست رقابت ها دست به کار بزرگی زد و موفق به شکست ملوان بندرانزلی در خانه حریف شد، هفته دوم و در بازی خانگی پشت سد آرمان گهر سیرجان متوقف ماند.

- دیدار قشقایی و آرمان گهر بعداز ظهر یکشنبه بارانی شیراز در ورزشگاه پارس مقابل هم صف کشیدند اما بازی به مراد قشقایی پیش نرفت و یاران این تیم در یک روز کم فروغ و پر اشتباه مسابقه ی دوم خود را با تک گل دقیقه 41 شاهین شفیعی، به حریف واگذار کردند.

تیم شیرازی در هفته دوم و در دیداری که بردن چندان سخت نمی نمود، سه امیاز یک بازی خانگی را واگذهر کردند تا شیرینی برد ملوان پرآوازه جایش را به طعم گس شکست خانگی بدهد.

سرمربی آرمان گهر: برد قشقایی بسیار شیرین بود قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت : با توجه به اینکه ما در هفته اول بازی خانگی مان را واگذار کرده بودیم، در این مسابقه می خواستیم به هر ترتیبی که شده با امتیاز به سیرجان برگردیم.

او با بیان اینکه تیم قشقایی به مثابه یک صخره سخت و مقاوم بود افزود: قشقایی تیم بسیار خوبی نشان داد و از این بابت باید به آقای هرمزی سرمربی این تیم تبریک می گویم که یک گروه پر از انرژی و انگیزه را جمع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف قشقایی در خانه/ حرفهای سرمربیان

توقف قشقایی در خانه/ حرفهای سرمربیان