مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 19:352020-11-29حوادث

سرقت کامیون برای جبران اختلاف حساب ارث


رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری سارقی که با همکاری 2 تن از دوستانش برای جبران اختلاف حساب ارث و میراث خانوادگی کامیون شاکی را سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی گفت: بیست و نهم شهریور ماه پرونده ای به دادخواهی مردی میانسال و با موضوع زورگیری و سرقت کامیون در کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس تشکیل و با دستور قضایی برای رسیدگی تخصصی تحت پیگرد کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص این پایگاه قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار داشت، مالک یک دستگاه کامیون هیوندا هستم و برای حمل و نقل بار و اثاثیه شماره تلفن همراهم را بر روی خودرو درج کرده ام که حدود ساعت 4 بعد از ظهر بیست و چهارم شهریور ماه در منزل خود در محدوده خاور شهرحضور داشتم که شخصی با بنده تماس گرفت و اعلام داشت که یک سرویس بار وسایل پلاستیکی رفت و برگشت از خیابان اتحاد به مقصد شهرستان رویان دارم و پس از توافق در مورد مبلغ کرایه قرار شد حدود ساعت 2230 در محل بارگیری حاضر شوم.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: شاکی در ادامه گفت، در زمان مقرر در محل حاضر شدم و برای اعلام حضور با شماره تلفن صاحب بار تماس گرفتم که خاموش بود، با توجه به تاریکی شب و احتمال خطر درب های خودرو را از داخل قفل کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت کامیون برای جبران اختلاف حساب ارث

سرقت کامیون برای جبران اختلاف حساب ارث