مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 19:102020-11-29ورزشي

جامعه کشتی دیگر میلیونی نیست


اگر به گذشته نگاه کنیم کشتی جامعه ای میلیونی داشت اما الان 40 هزار نفر در این رشته فعالیت دارند.

- ایسنا/لرستان رییس فدارسیون کشتی می گوید: اگر به گذشته نگاه کنیم کشتی جامعه ای میلیونی داشت اما الان 40 هزار نفر در این رشته فعالیت دارند.

علیرضا دبیر 9 آذر ماه در جلسه با یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله که با حضور سید جلال عسگری دبیر فدراسیون، غلامرضا محمدی، طالب نعمت پور، هادی عامل، فرید بهرامی رییس هیأت کشتی لرستان و جمعی از مسئولین این هیأت برگزار شد، اذعان کرد: شاهد افت جمعیت کشتی گیران در تمام کشور هستیم، چراکه اگر به گذشته نگاه کنیم کشتی جامعه ای میلیونی داشت اما در حال حاضر 40 هزار نفر در کشتی فعالیت رسمی دارند و از این تعداد 2 تا 3 هزار نفر در مسابقات حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: اگر این روند کاهشی ادامه داشته باشد در چند سال آینده شاهد آن خواهیم بود که کشتی افت بسیار محسوسی از نظر قهرمانی و مدال آوری کند و آن وقت کاری از دستمان دیگر برنمی آید.

دبیر در مورد کشتی لرستان نیز گفت: کشتی این استان قهرمانان بسیار بزرگی را به خود دیده است که غلامرضا محمدی و طالب نعمت پور از قهرمانانی هستند که در این جمع نیز حضور دارند، این منطقه از کشور دارای استعدادهای فراوانی است و ظرفیت بسیاری برای پیشرفت در کشتی دارد که باید تمامی مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه کشتی دیگر میلیونی نیست

جامعه کشتی دیگر میلیونی نیست