مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:452020-11-29حوادث

تصادف زانتیا با خودروی کارگران دیری، 22 مصدوم برجای گذاشت


مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از برخورد یک زانتیا به سرویس کارگران مزارع کشاورزی در محور آبدان - دوراهک و مصدومیت 22 نفر خبر داد.

- حسین ناظمیان پور در گفتگو با خبرنگار فارس در تشریح جزییات این حادثه اظهار داشت: ساعت 15 و 17 دقیقه امروز با اعلام به دنبال برخورد یک دستگاه زانتیا با یک دستگاه نیسان وانت در محور آبدان - دوراهک روبروی روستای سورو در شهرستان دیر منجر به مصدومیت 22 نفر شد.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، 6 دستگاه آمبولانس از پایگاه فوریت های پزشکی 115 دیر، درود احمد، آبدان، دوراهک، جاشک و کنگان به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این تصادف خودرو زانتیا از پشت به نیسان وانت که 20 نفر از کارگران مزارع کشاورزی را جابه جا می کرد، برخورد و منجر به خارج شدن از مسیر و واژگونی نیسان وانت شد.

مسؤول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه خوشبختانه موردی از فوتی در این حادثه نداشتیم گفت: علاوه بر 20 کارگر و یک نفر راننده نیسان وانت، راننده که تک سرنشین خودرو زانتیا بود نیز مصدوم شد.

ناظمیان پور با بیان اینکه مصدومین به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان انتقال یافتند، بیان کرد: مصدومین که سن آنها بین 12 تا 60 سال است، از ناحیه سر، گردن، کمر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زانتیا با خودروی کارگران دیری، 22 مصدوم برجای گذاشت

تصادف زانتیا با خودروی کارگران دیری، 22 مصدوم برجای گذاشت