مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:302020-11-29بين الملل

کوبا: واشنگتن در جنبش سن ایسیدرو مداخله علنی و تحریک آمیز داشته است


وزارت خارجه کوبا اعلام کرد، کاردار آمریکا در کوبا به شکل علنی و تحریک آمیز با جنبش سن ایسیدرو که گروهی از هنرمندان کوبایی به جریان انداخته اند، - کوبا: واشنگتن در جنبش "سن ایسیدرو" مداخله علنی و تحریک آمیز داشته است وزارت خارجه کوبا اعلام کرد، کاردار آمریکا در کوبا به شکل علنی و تحریک آمیز با جنبش "سن ایسیدرو" که گروهی از هنرمندان کوبایی به جریان انداخته اند، ارتباط دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارلوس فرناندز دی کوسیو، مدیر اداره آمریکا در وزارت خارجه کوبا به تیوثی زونییگا براون، کاردار آمریکا در کوبا اطلاع داد که کشورش اجازه نخواهد داد نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگری در امور داخلی این کشور مداخله کند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خارجه کوبا اشاره کرد، زونییگا براون چندین باز با اعضای جنبش هنرمندان و فعالان مخالف موسوم به سن ایسیدرو دیدار کرده؛ جنبشی که خواهان آزادی بیان بوده اند.

او از این افرادی که پروتکل های بهداشتی را زیر پا گذاشتند، حمایت کرده و چنین کارهایی نقض علنی وظیفه او به عنوان دیپلمات و رییس هیئت دیپلماتیک آمریکا و مداخله علنی و تحریک آمیز در امور سیاست داخلی کشور است.

وزارت خارجه کوبا اظهار کرد، هاوانا کاملا دریافته که دولت آمریکا در تامین مالی، هدایت و تحریک افراد و گروه ها در کوبا که دولت را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبا: واشنگتن در جنبش سن ایسیدرو مداخله علنی و تحریک آمیز داشته است

کوبا: واشنگتن در جنبش سن ایسیدرو مداخله علنی و تحریک آمیز داشته است