مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-29اجتماعي

منازل برخی از شهروندان ماهشهری و بندرامامی به زیر آب رفت


به دنبال بارندگی های دو روز گذشته در شهرستان بندرماهشهر، مردم نقاط مختلف شهرستان به ویژه بندرامام خمینی (ره) و شهرک های حاشیه ای با قصه تکراری آبگرفتگی معابر و نفوذ آب به درون منازلشان مواجه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجم بالای بارندگی ، تردد مردم در معابر شهری و روستایی را مختل کرده است، به نحوی که مردم به ویژه در بندرامام خمینی (ره)، شهرک طالقانی و شهر چمران از قایق برای تردد استفاده می کنند، چرا که نه تنها عابر پیاده بلکه شهروندان با خودروهای خود نیز به دلیل حجم بالای آبرفتگی، قادر به تردد نیستند.

مشکلات آبگرفتگی به اینجا ختم نمی شود و هر بار با وقوع بارندگی در این شهرستان اکثر مناطق که از سیستم فاضلاب مناسب و سیستم جمع آوری آب های سطحی برخوردار نیستند، آب به درون منازل مردم نفوذ کرده و خسارات مالی زیادی را برای مردم به همراه می آورد.

در حال حاضر نیز ستاد مدیریت بحران شهرستان در حال اسکان مردم بندرامام خمینی (ره) در مدارس و سالن های ورزشی شهر، تا تخلیه منازل آن ها از آبگرفتگی هستند.

آبگرفتگی معابر ادارات کل شهرستان را به تعطیلی کشاند در شهر چمران نیز طبق اطلاعیه واحد حمل و نقل شهرداری چمران، مسیر ورود و خروج این شهر و شهرک بعثت از طرف بلوار ولیعصر حد فاصل پمپ بنزین تا میدان ولیعصر مسدود شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل برخی از شهروندان ماهشهری و بندرامامی به زیر آب رفت

منازل برخی از شهروندان ماهشهری و بندرامامی به زیر آب رفت