مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-29اقتصادي

متقاضیان وام کمک هزینه رهن مسکن بخوانند: تا آخر آذرماه مهلت تکمیل ثبت نام


معاون وزیرات راه و شهرسازی آخرین مهلت تکمیل مدارک ثبت نام متقاضیان وام ودیعه مسکن(کمک هزینه رهن خانه) را تا آخر آذرماه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه 700 هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند، گفت: از این تعداد متقاضی تنها 290 هزار نفر اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری کرده اند که این موضوع باعث تشدید مشکلات در این حوزه شده است.

باشگاه خبرنگاران نوشت: او ادامه داد: پالایش اطلاعات متقاضیان انجام شده است و آنان به سیستم های بانکی معرفی شده اند و از این تعداد هم حدود 130 هزار نفر تشکیل پرونده داده اند و تسهیلات برای بیش از 100 هزار نفر هم پرداخت شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی توضیح داد: مشکلات در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن مربوط به متقاضیانی می شود که اطلاعات خود را در سامانه بارگذاری نمی کنند و برای تکمیل مدارک خود در سامانه اقدامات لازم را انجام نمی دهند.

محمودزاده تصریح کرد: باید مدارک در سامانه بارگذاری شود تا امکان پالایش آنها وجود داشته باشد و تا زمانی که متقاضیان در این زمینه همکاری های لازم را انجام ندهند، بنابراین پرداخت تسهیلات هم به موقع انجام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان وام کمک هزینه رهن مسکن بخوانند: تا آخر آذرماه مهلت تکمیل ثبت نام

متقاضیان وام کمک هزینه رهن مسکن بخوانند: تا آخر آذرماه مهلت تکمیل ثبت نام