مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:552020-11-29سياسي

الگوی جامع ارزشیابی کیفیت آموزشی طراحی می شود


کارگروهی با مسئولیت معاونت برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی؛ موظف شد نسبت به تحلیل وضع ارزشیابی از امتحانات نهایی اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست شورای مدیران این سازمان با حضور خسرو ساکی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و مدیران همراه به موضوع ارائه گزارش پایش کیفیت آموزشی در آیینه امتحانات نهایی اختصاص یافت.

خسرو ساکی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه سازمان پژوهش در نظام تعلیم و تربیت کشور به عنوان قلب تپنده ی این نظام به ارائه گزارش پایش کیفیت آموزشی در آینه امتحانات نهایی پرداخت و گفت: ارکان و اجزا برنامه درسی اعم از اهداف، محتوا، روش های یاددهی و یادگیری و روش های سنجش و ارزشیابی، تجهیزات ارائه برنامه درسی که ظروف مرتبطه و زنجیره وار هستند با هم ارتباط تنگاتنگ دارند و برای تحقق نقشه ی راه آموزش در اختیار ما قرار گرفته اند.

از این رو روش های سنجش و ارزشیابی به تکمیل و بهبود جریان آموزش کمک می کند.

با این نگاه ارزشیابی امتحانات نهایی هر ساله پس از برگزاری امتحانات که تنها سنجش ملی است که با هدایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی برگزار می شود، انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی جامع ارزشیابی کیفیت آموزشی طراحی می شود

الگوی جامع ارزشیابی کیفیت آموزشی طراحی می شود