مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-29حوادث

شناسایی و معرفی متهم شکار خرس قهوه ای به مراجع قضایی در کهگیلویه و بویراحم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 نفر متهم به شکار خرس قهوه ای هستند که یک نفر از آنها دستگیر شد و 2 نفر دیگر متواری هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید اسدالله هاشمی صبح امروز یکشنبه 9 آذرماه 99 در این خصوص افزود: دیروز شنبه 8 آذرماه در ساعت 12 ظهر، صدای شلیک 3 تیر از نوع گلوله زنی، توجه مامورینی را که مشغول گشت و کنترل منطقه حفاظت شده دنا بودند را به خود جلب کرد.

وی تصریح کرد: مامورین ضمن برقراری تماس تلفنی با واحد فرماندهی در ستاد با استفاده از دوربین چشمی به رصد و پایش محل تیراندازی پرداختند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: فورا اکیپی از ستاد به منطقه اعزام شد.

هاشمی تصریح کرد: پس از 3 ساعت دوربین کشی و رصد منطقه، مامورین موفق شدند 3 نفر متخلف را که بدون هماهنگی با مامورین یگان حفاظت وارد منطقه شده بودند را در همان محل شنیده شنیدن صدای تیر شناسایی کنند.

وی عنوان کرد: پس از حدود 4 ساعت تلاش و پیاده روی در منطقه، مامورین یک نفر از آنها را دستگیر کردند و دو نفر دیگر از آنها موفق به فرار شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از دستگیری متهم، مامورین به جستجو درمنطقه شنیده شدن صدای شلیک پرداختند که متاسفانه لاشه یک قلاده توله خرس قهوه ای حدودا سه ساله با جنسیت نر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و معرفی متهم شکار خرس قهوه ای به مراجع قضایی در کهگیلویه و بویراحم

شناسایی و معرفی متهم شکار خرس قهوه ای به مراجع قضایی در کهگیلویه و بویراحم