مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-29اجتماعي

بارش برف در البرز تا امشب تداوم می یابد


هوای امروز استان ابری و مه آلود، همراه با رگبار باران بوده و در عصر و شب با بارش برف مواجه است.

- کرج - مدیرکل هواشناسی البرز گفت: هوای امروز استان ابری و مه آلود، همراه با رگبار باران بوده و در عصر و شب با بارش برف مواجه است.

آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به قرار گرفتن استان البرز در وضعیت هشدار زرد هواشناسی اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از فعالیت سامانه بارشی در استان است.

وی افزود: به موجب آن بارش متناوب باران، در بعضی ساعات بارش برف و در ارتفاعات رگبار برف، تگرگ، باران و مه آلودگی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با بیان اینکه هوای امروز البرز ابری و مه آلود، همراه با رگبار باران بوده و در عصر و شب در بعضی ساعات با بارش برف مواجه است.

تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 8 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 4 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 7 متر بر ثانیه است.

یخبندان صبحگاهی در انتظار البرز وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز نیمه ابری و مه آلود بوده و از اوایل وقت شاهد بارندگی خواهیم بود، همچنین با یخبندان صبحگاهی نیز مواجه هستیم اما از اواخر شب به تدریج کاهش ابر رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در البرز تا امشب تداوم می یابد

بارش برف در البرز تا امشب تداوم می یابد