مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-29اقتصادي

اختصاص 400 واحد در قالب اقدام ملی به کارکنان ناجا استان تهران


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از اختصاص 400 واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن به کارکنان ناجا استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مسعود حق لطفی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، ظهر امروز در نشست با معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان تهران از مسؤولین ناجا استان تهران خواست لیست کارکنان واجد الشرایط خود را در اختیار شرکت عمران قرار داده تا پالایش اولیه بر اساس ضوابط طرح اقدام ملی مسکن صورت پذیرد.

وی افزود: در همین راستا 400 واحد از ظرفیت پروژه هایی با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در قالب طرح اقدام ملی مسکن به کارکنان ناجا اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به شرایط اختصاص مسکن ملی گفت: متقاضیان ثبت نام برای طرح اقدام ملی مسکن باید دارای فرم ج سبز باشند و به این معنی است که متقاضی (سرپرست خانوار) و افراد تحت تکفل از اول فروردین 84 فاقد مالکیت مسکونی باشد و از یهمن 57 از هیچ یک از امکانات دولتی اعم از زمین و واحد مسکونی دولتی و هم چنین تسهیلات یارانه ای استفاده نکرده باشد و حداقل پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا داشته باشد.

حق لطفی گفت: متقاضیان مسکن ملی مبلغ 100 میلیون تومان وام مسکن دریافت خواهند نمود و مابقی نیز آورده متقاضی است که همزمان با پیشرفت پروژه دریافت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 واحد در قالب اقدام ملی به کارکنان ناجا استان تهران

اختصاص 400 واحد در قالب اقدام ملی به کارکنان ناجا استان تهران