مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:502020-11-29سياسي

نیرو های امنیتی پاسخی متناسب به عاملان اصلی ترور شهید فخری زاده بدهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شریف طی بیانیه ای در پی ترور و شهادت شهید فخری زاده اعلام کرد: از نیرو های حافظ امنیت ایران زمین انتظار داریم که در اسرع وقت با انتقام سخت پاسخی متناسب به عاملان اصلی این ترور بدهند و آن .

- إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَکسانی که گفتند پروردگار ما خداوند یگانه است و در این راه استقامت کردند، فرشتگان بشارت دهنده بر ایشان فرود آیند که نترسید و نگران نباشید که پاداش (ونتیجه ایمان و استقامت) شما بهشتی است که وعده آن به شما داده شده بود.

(سوره فصلت آیه 30)ملت سرافراز ایران!بار دیگر دست جنایتکار دشمن تروریست از آستین پلیدترین موجودات روی زمین بیرون آمد و یکی دیگر از دانشمندان برجسته در حوزه هسته ای و یکی از مدیران برجسته حوزه پژوهش و نوآوری دفاعی کشور را به خاک و خون کشید.

دشمن پلید در روز جمعه 7 آذر ماه، در آستانه سالگرد ترور رذیلانه و به شهادت رساندن سردارسلیمانی قهرمان، عمود خیمه امنیت و نفوذ منطقه ای ایران مقتدر، با ترور وحشیانه یکی از ستون های خیمه اقتدارعلمی و فناوری این مرز و بوم، سردار فخری زاده را در برابر چشمان نگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیرو های امنیتی پاسخی متناسب به عاملان اصلی ترور شهید فخری زاده بدهند

نیرو های امنیتی پاسخی متناسب به عاملان اصلی ترور شهید فخری زاده بدهند