مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-29سياسي

تطهیر جاسوس هسته ای در روزنامه اصلاح طلب!


در روزی که حتی خود روزنامه اعتماد هم عکس یک خود را به ترور دانشمند موشکی و هسته ای بر صفحه یک خود دارد، تریبون دادن به وکیل یک جاسوس دو تابعیتی هسته ای چه معنایی می تواند داشته باشد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه اصلاح طلب اعتماد در مصاحبه با وکیل احمدرضا جلالی، جاسوس دوتابعیتی فعال در حوزه دانشمندان هسته ای، از قول او آورده است: در حال حاضر بیش از سه سال است که رأی ایشان قطعی شده و روز سه شنبه هفته گذشته نیز به ما اطلاع دادند که می خواهند ایشان را برای مدت یک هفته به قرنطینه بند 209 زندان اوین انتقال دهند تا برای اجرای حکم اعدام به زندان رجایی شهر منتقل شود.

آنچه به ما ابلاغ شده، از این قرار است، اما ایشان تبعه کشور سوئد هم هستند و با توجه به اینکه تابعیت کشور سوئد را دارند و همچنین به لحاظ علمی شخصی برجسته و ارزنده هستند و حمایت دانشمندان، مجامع علمی و دارندگان جایزه نوبل را نیز دارند، ممکن است تغییری در روند اجرای حکم صورت گیرد .

  در روزی که حتی خود روزنامه اعتماد هم عکس یک خود را به ترور دانشمند موشکی و هسته ای بر صفحه یک خود دارد و خبر ترور دکتر محسن فخری زاده، در صدر رسانه های جهان قرار گرفته، تریبون دادن به وکیل یک جاسوس دو تابعیتی هسته ای چه معنایی می تواند داشته باشد؟ یکی از اقدامات احمدرضا ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تطهیر جاسوس هسته ای در روزنامه اصلاح طلب!

تطهیر جاسوس هسته ای در روزنامه اصلاح طلب!