مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-29دانش

کاهش تقاضا برای ورود به دانشگاه آزاد و پیام نور/ لزوم سازماندهی این دانشگاهها


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از کاهش تقاضا در برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد، پیام نور و فنی حرفه ای خبر داد و بر لزوم سازماندهی و تغییر آرایش آن ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، غلامحسین رحیمی در نشست شورای هماهنگی آموزش عالی استان یزد از ایجاد پهنه علم و فناوری در شهر یزد خبر داد و گفت: شهر یزد اولین شهر کشور خواهد بود که رسما از پهنه علم و فناوری برخوردار خواهد شد.

رحیمی در این نشست که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در تالار اندیشه دانشگاه یزد برگزار شد، درخواست دانشگاه یزد جهت احداث پهنه علم و فناوری را به عنوان یکی از دلایل سفر خود به استان یزد عنوان کرد و افزود: خوشبختانه شهر یزد درخصوص اتصال توسعه فناوری به نهادهای علمی گام های خیلی خوبی برداشته است و امیدواریم هرچه سریع تر و با رعایت برخی شروط، مجوز احداث پهنه علم و فناوری برای شهر صادر شود.

سند آمایش آموزش عالی با هدف ساماندهی مؤسسات آموزش عالی کشور، محور دیگری بود که دکتر رحیمی در صحبت های خود به معرفی و تبیین اهداف آن پرداخت.

وی در سخنان خود با بیان اینکه سند آمایش آموزش عالی به عنوان یکی از طرح های اساسی ساماندهی مراکز آموزش عالی از دو سال قبل و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شروع شده، تصریح کدد: سند آمایش با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تقاضا برای ورود به دانشگاه آزاد و پیام نور/ لزوم سازماندهی این دانشگاهها

کاهش تقاضا برای ورود به دانشگاه آزاد و پیام نور/ لزوم سازماندهی این دانشگاهها