مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-29پزشكي

مسابقه ای که هر کس زودتر برسد بازنده است!


رییس انجمن پزشکان کودک البرز با بیان اینکه صرفاً برای یک هفته چند روز دیرتر یا زودتر متولد شدن به کسی جایزه نمی دهند، افزود: اتفاقا این مسابقه ای است که اگر کسی زودتر برسد بازنده خواهد بود.

- ایسنا/البرز رییس انجمن پزشکان کودک البرز با بیان اینکه صرفاً برای یک هفته چند روز دیرتر یا زودتر متولد شدن به کسی جایزه نمی دهند، افزود: اتفاقا این مسابقه ای است که اگر کسی زودتر برسد بازنده خواهد بود.

محمد زنوزی راد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه تاریخ تولد یک عدد است و والدین نباید به خاطر اینکه فرزندشان در تاریخ رندی مثل 9.

9.

99 به دنیا بیاید ریسک کنند و سلامن نوزادشان را به خطر بیندازند، اظهار کرد: در هر ثانیه حدود چهار هزار سلول عصبی در بدن جنین شکل می گیرد بنابراین اگر نوزاد نارس و زودهنگام متولد شود، به سلامتی او آسیب وارد خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر نوزادان مربوط به سال اول تولد است، ادامه داد: 80 درصد مرگ و میرهای نوزادان کمتر از یکسال در ماه اول تولد رخ می دهد و این نشان می دهد شانس زنده ماندن نوزادان نارس به مراتب کمتر از نوزادانی است که پس از تکمیل چرخه 9 ماهه تکامل در رحم مادر به دنیا می آیند.

وی با اشاره به اینکه اصرار بر تاریخ تولد لاکچری و زایمان در وقت غیر طبیعی و سزارین، منجر به آسیب سیستم ایمنی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه ای که هر کس زودتر برسد بازنده است!

مسابقه ای که هر کس زودتر برسد بازنده است!