مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-29پزشكي

پاسخ وزارت بهداشت به ادعای درمان کرونا با داروهای گیاهی منتسب به معصومین


مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت ضمن تشریح اقدامات انجام شده جهت استفاده از ظرفیت طب سنتی در مسیر پیشگیری و کمک به درمان کرونا، در عین حال به برخی ادعاها مبنی بر درمان کرونا با داروهای گیاهی منتسب به معصومین، پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر نفیسه حسینی یکتا در نشست خبری که به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد، گفت: دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور با تشکیل یک کمیته علمی متشکل از خبرگان و دانش آموختگان این حوزه اقدام به تدوین محتواهای علمی کرد و برای اینکه بتوانیم بهترین استفاده از این منابع را داشته باشیم، استفاده از تجربیات را مدنظر قرار داد.

با برگزاری وبینارهای مشترک با مقامات کشورهایی که در حوزه طب سنتی فعال هستند و در کنترل و پیشگیری در خصوص همه گیری بیماری کرونا از ظرفیت طب سنتی استفاده کردند، اقدام به جمع آوری اطلاعات و منابع مخصوص در این حیطه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از کشورهایی که تجربیات خوبی در راستای درمان و کمک به درمان با طب سنتی داشت، کشور چین بود، گفت: در این راستا چندین محتوای علمی از جمله محتواهایی که کمک به پیشگیری از بیماری و تاب آوری کادر درمان می کند و همچنین توصیه های پیشگیرانه طب ایرانی ویژه پزشکان را در این دفتر منتشر کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ وزارت بهداشت به ادعای درمان کرونا با داروهای گیاهی منتسب به معصومین

پاسخ وزارت بهداشت به ادعای درمان کرونا با داروهای گیاهی منتسب به معصومین