مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:302020-11-29اقتصادي

مسافران کرونایی در آژانس و هتل قابل شناسایی نیستند


با گذشت بیش از یک هفته از ممنوعیت سفر بیماران کرونایی، آژانس های مسافرتی و هتل ها همچنان به سامانه وزارت بهداشت دسترسی ندارند و نمی توانند وضعیت مسافران مبتلا به کرونا را استعلام کنند.

- با گذشت بیش از یک هفته از ممنوعیت سفر بیماران کرونایی، آژانس های مسافرتی و هتل ها همچنان به سامانه وزارت بهداشت دسترسی ندارند و نمی توانند وضعیت مسافران مبتلا به کرونا را استعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت بهداشت سفر افراد مبتلا به کرونا را تا 14 روز ممنوع کرده و در بخشنامه ای به معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، رییس سازمان هواپیمایی کشوری، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرعامل شرکت راه آهن، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، تاکید کرده است از جابه جایی مسافران به صورت هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای بدون دریافت نتیجه تست منفی کرونا خودداری کنند.

وزارت بهداشت اما بعد توضیح داد که لزومی ندارد مردم برای سفرهای داخلی حتما تست کرونا بدهند، کنترل مسافران از طریق سرویس برخط استعلام الکترونیکی وضعیت ابتلا به کووید-19 صورت می گیرد.

معاون گردشگری هم ، می گوید: این بخشنامه ناکارآمد است؛ مگر همه مسافران تست کرونا داده اند؟ برخی ناقل بی علامت هستند و تست هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران کرونایی در آژانس و هتل قابل شناسایی نیستند

مسافران کرونایی در آژانس و هتل قابل شناسایی نیستند