مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-29ورزشي

سرنوشت توشاک در انتظار منصوریان؟


تراکتور با هدایت «علیرضا منصوریان» تنها دو امتیاز از سه بازی کسب کرده و در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد، جایگاهی که باب میل مدیران و هواداران این باشگاه مطرح فوتبال کشورمان نیست.

- ایسنا/آذربایجان شرقی تراکتور با هدایت علیرضا منصوریان تنها دو امتیاز از سه بازی کسب کرده و در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد، جایگاهی که باب میل مدیران و هواداران این باشگاه مطرح فوتبال کشورمان نیست.

منصوریان این فصل سیستم 2-5-3 را برای تیمش انتخاب کرده، سیستمی که کمتر مربی در دنیا از آن استفاده می کند و پیاده سازی اش سخت بوده و نیازمند دانش فنی بسیار بالا و ابزارهای لازم است.

در نخستین سال واگذاری تراکتور به بخش خصوصی، هدایت این تیم به جان توشاک باتجربه سپرده شد، توشاک سیستم سه دفاعی را در تراکتور پیاده کرد که نتایج ضعیف هفته های اول، آغازگر انتقاد پرشورها از عملکرد فنی تیم و سیستم سه دفاعی این سرمربی بود.

این پیرمرد ولزی که خود هم به عدم هم خوانی سیستم سه دفاعی با ابزارهای موجودش پی برده بود، به سیستم چهار دفاعی روی آورد که نتایج تیم تا حدودی بهبود یافت، اما تغییرات مکرر سیستم، عدم شناخت بازیکنان، ناهماهنگی تیم و .

باعث شد که درب های خروجی باشگاه خیلی زودتر از آنچه که فکر می کردیم، به روی توشاک باز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت توشاک در انتظار منصوریان؟

سرنوشت توشاک در انتظار منصوریان؟