مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:552020-11-29سياسي

چالش 99/9/9 فرزند تفکر سرمایه داری


99/9/9 آخرین تاریخ رند قرن 14 شمسی است، تاریخی که از ماه های قبل، افرادی برای ثبت آن به نام خود برنامه ریزی های خاص کردند تا لاکچری بازی را به اوج برسانند.

- ایسنا/مرکزی 99/9/9 آخرین تاریخ رند قرن 14 شمسی است، تاریخی که از ماه های قبل، افرادی برای ثبت آن به نام خود برنامه ریزی های خاص کردند تا لاکچری بازی را به اوج برسانند.

اینروها صحبت از تولد نوزادان در رندترین تاریخ قرن 14 فراوان است، برخی تلاش کردند تا این خواسته روی تحقق به خود ببیند و بسیاری این خواسته را مذمت کردند و کار به جایی کشید که سازمان ثبت احوال برای جلوگیری از تولد نوزادانی نارس یا دچار هزار و یک مشکل ناشی از دیر بدنیا آمدن، با تاکید بر لزوم توجه والدین به سلامت فرزندان خود به جای توجه به تاریخ تولد رُند، اعلام کند که امکان صدور شناسنامه متولدین 15 روز اول آذر به تاریخ رُند وجود دارد.

اما سوال اینجاست که چه اتفاقی در ساختار اجتماعی یک جامعه می افتد که چنین مطالباتی شکل می گیرد؟ چرا رُند بودن ها همیشه مایه افتخار بوده اند؟ در پس یکسان بودن اعداد چه چیزی مخفی است که افراد برای داشتن آن دست و پا می زنند و حتی از سلامت فرزندانشان می گذرند؟ یک جامعه شناس در گفت وگو با ایسنا به این سوالات پاسخ داد و گفت: مسئله رُند بودن یک عدد مانند تاریخ یا شماره تلفن که نسبت به باقی شماره ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش 99/9/9 فرزند تفکر سرمایه داری

چالش 99/9/9 فرزند تفکر سرمایه داری