مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:402020-11-29سياسي

حسینی: مگر می شود در مقابل ترور دانشمندمان خویشتنداری کنیم؟


رییس دانشگاه مذاهب با انتقاد از موضع منفعلانه سازمان ملل در مقابل ترور شهید فخری زاده گفت: سازمان ملل به جای اینکه این اقدام را محکوم کند می گوید ایران خویشتنداری کند! مگر می شود دانشمند ما رو ترور کنند بعد ما پاسخ ندهیم و خویشتنداری کنیم! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، وبینار هفته مقدس بسیج؛ با حضور سیدمحمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و با موضوع تفکر حاج قاسم سلیمانی در مدیریت انقلابی و شهادت شهید فخری زاده به همت بسیج کارکنان دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

سید محمد حسینی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در این مراسم با اشاره مدیریت کارآمد، انقلابی و موفق سردار سلیمانی گفت: همین که سردار سلیمانی توانست به حکومت داعش پایان بدهد و مردم منطقه و دنیا را از شر چنین تروریست های خونخواری نجات دهد، کار کمی نیست.

وی افزود: آل سعود و برخی کشورهای منطقه، برخی از کشورهای غربی و آمریکا با تمام توان از داعش پشتیبانی و حمایت می کردند و به این گروه جنایت کار اسلحه و تجهیزات می دادند، با همه اینها جمهوری اسلامی با مدیریت پر توان حاج قاسم توانست این جنایتکاران را نابود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: مگر می شود در مقابل ترور دانشمندمان خویشتنداری کنیم؟

حسینی: مگر می شود در مقابل ترور دانشمندمان خویشتنداری کنیم؟