مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-29سياسي

جدال بر سر امتحان مدارس آغاز می شود


می شود منتظر بود که ظرف هفته های پیش رو بحث در مورد نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان بالاتر بگیرد و به تبع آن فعالان صنفی معلمان و البته کمیسیون آموزش مجلس و مقامات وزارت بهداشت وارد ماجرا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: زمان مثل برق و باد می گذرد، یک نشانه اش هم این است که با طولانی شدن دوران شیوع کرونا، بحث ها دوباره تکرار می شوند، به نقطه اول باز می گردند و جدال ها از سر گرفته می شوند.

نمونه آشکارش همین که آذر دارد به نیمه نزدیک می شود، کم کم باید فکری برای امتحان های مدارس کرد و پس از آن نوبت به این بحث می رسد که حضوری یا غیر حضوری؟ وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی گفت که قصد بر برگزاری حضوری امتحانات است اگر وزارت بهداشت بگذارد.

با همین حرف جرقه بحث در شبکه های اجتماعی زده شد.

امروزه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا آموزش را به صورت حضوری داریم چون آسیب های اجتماعی دانش آموزان با آموزش حضوری کمتر خواهد شد.

در خصوص برگزاری امتحانات هم، اصل بر برگزاری امتحانات به صورت حضوری است مگر آن که در زمان برگزاری امتحانات، طبق دستور وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا مجبور به برگزاری غیر حضوری امتحانات شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال بر سر امتحان مدارس آغاز می شود

جدال بر سر امتحان مدارس آغاز می شود