مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-29اجتماعي

آذربایجان به استقبال زمستان رفت


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: مهمانی پاییز و زمستان جاده های استان را لغزنده کرده است.

- اروجعلی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به ادامه دار بودن بارش ها زود هنگام زمستانی در استان و برودت هوا جاده های بین شهری آذربایجان شرقی همچنان لغزنده بوده و نیازمند احتیاط کامل برای تردد در آنها است.

وی از رانندگان خواست برای حفظ جان خود و سرنشینان احتمالی خودروهایشان و همین طور سایر هموطنان با وسایل ایمنی کامل و مهم تر از آن سرعته مطمئنه در جاده ها اقدام به رانندگی کنند.

تمام راه های اصلی و فرعی باز است وی در مورد آخرین وضعیت جاده های استان گفت: در حال حاضر تمام راه های اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز بوده و تردد در آنها بصورت کامل صورت می گیرد.

علیزاده تاکید کرد: صرفا عبور و مرور در  راه 20 روستا به کندی انجام می شود که این مسیرها نیز به همت عوامل راهداری تا ساعاتی دیگر باز و آماده استفاده هموطنان خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول در حوزه حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی، در حال حاضر بیش از 400 دستگاه انواع خودرهای سنگین به همراه بیش از هزار نفر از عوامل راهداری در بیش از 70 راهدارخانه ثابت و سیار استان مستقر و در حال رفع موانعه تردد در سطح جاده های به دلیل بارش مستمر برف و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان به استقبال زمستان رفت

آذربایجان به استقبال زمستان رفت