مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:202020-11-29دانش

تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد


دانشگاه آزاد اسلامی با صدور دستورالعملی، تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان علوم پزشکی، علوم، مهندسی و کشاورزی و علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل تقویم جدید آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 جهت دانشجویان رشته های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی را ابلاغ کردند.

دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه، دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 جهت دانشجویان رشته های غیرپزشکی و گروه علوم پزشکی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، باید با برنامه ریزی دقیق و اطلاع رسانی به موقع به اعضای هیأت علمی و دانشجویان ترتیبی اتخاذ شود تا تشکیل کلاسهای درسی در زمان های پیش بینی شده صورت پذیرد.

در این دستورالعمل تأکید شده است؛ با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاسها در نیمسال اول برای ورودی های قبل از 99، تعداد جلسات کلاسها برای دانشجویان رشته های غیرپزشکی 16 هفته (جلسه) و برای دانشجویان گروه علوم پزشکی و دامپزشکی 17 هفته (جلسه) برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد

تقویم جدید آموزشی دانشگاه آزاد اعلام شد