مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-29سياسي

گرفتن کمترین اختیارات مدیریت شهری توسط دولت بازگشت به عقب است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز دولت و وزارت کشور به دنبال این هستند که کم ترین اختیارت را هم از شوراها بگیرد و این امر بازگشت به عقب محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر گفت: تذکر بنده به موضوع امروز جلسه علنی مجلس است.

امروز مجلس در آزمون بزرگی است تا بتواند از جایگاه مدیریت شهری در کشور دفاع کند و قطعاً با توجه به اینکه رییس فعلی مجلس سابقه مدیریت شهری داشته و فراکسیون مدیریت شهری هم پر تعداد ترین فراکسیون در طول تاریخ مجلس است، انتظار می رود که نسبت به این تغییرات ناگهانی و عجیب و غریب در لایحه ماده ارزش افزوده، بسیار حساب شده تصمیم گیری شود.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر افزود: امروز در جلسه هم اندیشی در خصوص سقف عوارض شهرداری ها از مالیات بر ارزش افزوده تصمیم گیری می شود و پیشنهاد ارائه شده نیز به شدت کاهشی بوده است.

در اصل به موجب مفاد ماده 53 قرار است وزارت کشور جایگزین شوراهای شهر و کشور برای عوارض گذاری شود که این امر بازگشت به عقب است و بعد از 5 دوره انتخابات شورای شهر کشور، صحبت از برون سپاری و ارتقا جایگاه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه امروز دولت و وزارت کشور به دنبال این است که کم ترین اختیارت را هم از شوراها بگیرد، عنوان کرد: تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتن کمترین اختیارات مدیریت شهری توسط دولت بازگشت به عقب است

گرفتن کمترین اختیارات مدیریت شهری توسط دولت بازگشت به عقب است