مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-29اجتماعي

تحصیل 15500 دانش آموز لرستانی در رشته های فنی و حرفه ای


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: 15 هزار و 500 دانش آموز لرستانی در 176 آموزشگاه فنی و حرفه ای و کار دانش در لرستان تحصیل می کنند.

- نصرالله بازگیریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: 176 آموزشگاه فنی و حرفه ای و کار دانش در لرستان فعالیت می کنند که از این تعداد 26 مورد غیرانتفاعی هستند.

وی با بیان اینکه در مدارس فنی و حرفه ای 23 رشته تحصیلی آموزش داده می شود، افزود: همچنین در مدارس کارودانش 37 رشته آموزش داده می شود که امسال چندین رشته جدید مانند تعمیر موبایل، طراحی داخل و تعمیر آسانسور با توجه به نیازهای جامعه به رشته های این مدارس اضافه شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: چندین جلسه با مسئولان دانشگاه های فنی و حرفه ای لرستان برای استفاده از امکانات آنان جهت آموزش این دانش آموزان برگزار کرده ایم که نتایج خوبی نیز حاصل شده است.

بازگیریان با اشاره به اینکه 15 هزار و 500 دانش آموز لرستانی در این رشته ها تحصیل می کنند، تصریح کرد: کرونا مشکلات زیادی برای آنان ایجاد کرده است اما کلاس های عملی آنان را قبل از محدودیت های فعلی با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تقسیم دانش اموزان برگزار کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 15500 دانش آموز لرستانی در رشته های فنی و حرفه ای

تحصیل 15500 دانش آموز لرستانی در رشته های فنی و حرفه ای