مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-29سياسي

هدف گذاری برای ایجاد 2400 فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از هدف گذاری برای ایجاد دو هزار و 400 فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی از طریق راهبران شغلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قنبر موسی نژاد صبح یکشنبه در دیدار با هیئت شناسایی، ارزیابی، نظارت و هدایت راهبران شغلی استان ایلام بیان کرد: استفاده از ظرفیت راهبران شغلی برای توانمندسازی مددجویان یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد در حوزه کارآفرینی است.

وی عنوان کرد: به همین منظور و با استفاده از این ظرفیت امسال بر اساس هدف گذاری صورت گرفته بیش از دو هزار و 400 فرصت شغلی از طریق راهبران شغلی برای نیازمندان این استان ایجاد می شود که تاکنون ایجاد بیش از یک هزار و 800 شغل محقق شده است.

وی با بیان اینکه راهبری شغلی از سیاسته ای نوین امداد در حوزه اشتغال است، گفت: برنامه کمیته امداد این است امسال حداقل 50 درصد مشاغلی که برای مددجویان ایجاد می کنیم، از طریق راهبران شغلی باشد، بنابراین شناسایی راهبران شغلی موفق و توانمند که آگاه با مسائل کسب و کارهای امروزی باشند بسیار برای ما حائز اهمیت است.

وی با عنوان اینکه کمیته امداد در ایجاد اشتغال برای مددجویان هم به دنبال کمیت و هم کیفیت در کارآفرینی است، تصریح کرد: هدف عمده در این نهاد این است که جامعه مددجویی در نهایت به خوداتکایی و توانمندی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای ایجاد 2400 فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی

هدف گذاری برای ایجاد 2400 فرصت شغلی برای مددجویان ایلامی